Första salstentan klar!

Jaa idag var jag på min första salstenta... Jag pluggade första gången igår, så jag är väldigt tveksam till om jag får godkänt. Men det återstår att se..

När jag väl kom hem igen kände jag mig trött.. Meja var hos Mari, det var superskönt så slapp jag vara stressad över att hon är hemma... Jag har börjat vänja henne vid att vara själv iaf, jag tar ett steg i taget och det går faktiskt bra.

Jag och Meja har nyss varit ute och gått nere vid mälaren, jag gick ut på en pir (vet inte vad det heter) och satte mig under en björk.. Meja sprang runt lös och nosade, kom till mig och satte sig hos mig, sen strosade hon vidare.. det var oerhört avkopplande, sitta där vid trädet, vinden blåste på rätt rejält och vattnet slog mot stenarna... Tänk vad lite som behöver för att man ska bli pigg av energi igen... Moder jord kan hon ;)


Ikväll ska jag sitta och njuta med ett glas vin, fira för mig själv att tentan är över.. De andra i klassen ska ut och festa, men jag kan inte följa med denna gång. Vill inte lämna Meja själv när det är sent.. ifall hon skulle gnälla.. Måste ju tänka på henne och på mina jäkla grannar...

Så jag och Meja ska sitta hemma och fira tillsammans istället.. Blir inte fyskam det... :)

Kommentarer
Postat av: Linda

de är skönt. Bara ta hand om sig själv. Laga god mat och kolla på en mysig film o gosa ner sig i soffan. Nu har du ju haft både mig o syster hos dig slappa o va själv nu hehe jag har fått nog efter våran utekväll nu kan ja vänta 1 år till nästa gång ;)

2010-04-29 @ 17:16:33
URL: http://llqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0