Min Ängel...

Idag har min älskling fått somna in och blivit himlens lyckligaste och vackraste ängel!..


Meja fick komma in sen och hälsa på Lexie, hon var bara fram och nosade och sen var det inget mer med det..


Jag känner en lättnad och att det ändå känns bra, men det är jobbigt också. Det känns så tomt just nu när jag och Meja sitter hemma i lägenheten själva. Men jag vet ju om att det är livets gång.. Födelse och död.. Men det är jobbigt..

Jag klippte en hårlock av Lexie som jag har tänkt spara.. Jag vet inte vart jag ska lägga den, men jag får köpa en fin ask eller nått..

Jag vill även tacka alla underbara vänner och mina kära familjemedlemmar för era värmande ord! Linda som skrivit en fin dikt, Theres som gjort en fin film.. Och alla andra som skicka gulliga sms eller skrivit på Facebook. Ni vet alla vilka ni är, ingen nämnd och ingen är glömd. Tack så mycket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0