Nu kommer jag använda min blogg som terapi..

På tisdag kl 15.30 ska jag låta min vuxna hund få somna in..


Anledningen är för att hon gjorde ett utfall mot ett barn på ca 8 mån, han låg i gången på tåget och kröp. Jag känner att hon mår inte bra, jag orkar inte mer och det är dags att vi släpper taget om varandra... Det är såå jobbigt, fan jag vet inte hur jag ska orka.. Men det är upp till alla hundägare att en dag låta hunden få somna in..


Jag var till två olika vet. stationer här i Västerås. Den första kände jag inget för, men när jag gick in i den andra så kände jag mig så lugn.. Så jag bokade tid där och veterinären vi ska få heter Tina. Det är bra, Lexie har lättare för kvinnor..


Jag kommer skriva mer allt eftersom. Jag behöver få skriva av mig... Jag har en låt, som jag verkligen känner att den är mig och lexie. Jag ska lägga in den ikväll kanske.. Får se..





Min Älskling! <3.. Vi har hållt ihop i vått och torrt..

 

Hon mår inte så bra just nu... Jag vet det, jag känner det... Vi känner varandra så bra, hon vet vad jag tänker på och hur jag mår. Jag vet hur hon mår och vad hon tänker på..



Hon ska få vandra vidare...



Till en bra plats.. Där hon inte har ont nå mer.. Hon kommer alltid finnas vid min sida..



Gud vad jag älskar den hunden!


Kommentarer
Postat av: Theres

Hon och Yubla kommer att springa och leka tillsammans uppe i himlen. Där kommer de titta på oss och se vad vi har för oss. Och sen när de är redo så kommer de tillbaka till oss. Det kommer gå bra. Njut av stunderna tillsammans <3

2010-04-15 @ 16:16:59
URL: http://brustheres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0