Så nu är väl det bestämt också...

Att Meja ska få komma till ett nytt hem.. Jag har ingen brådska att placera om henne! Jag tänker inte sätta ut någon annons i första taget..

Jag känner mig hemsk, jag skulle tänkt flera gånger till innan jag köpte henne. Men då fanns det bara en sak i min värld och det var en till hund som jag kunde träna och tävla med. Nu känner jag att jag inte alls har tid för det längre och jag vet inte om jag ens har det intresset.

Jag vill vara ärlig mot mig själv och göra det som är bäst för Meja, det är det som är viktigast!

Meja är en hund som är otroligt aktiv och som kräver mer än bara promenader och någon aktivitet då och då (ett sånt hem som jag skulle kunna erbjuda henne)... Hon behöver aktiveras mer, med huvudet för att må bra. Hon är världens underbaraste! Älskar allt och alla.. Lättlärd, go, härlig, glad.. Precis som en cocker ska vara. Det känns tungt och svårt just nu.

Får se när rätt hem dyker upp.. Eller om det blir så att jag har kvar henne själv, att det löser sig på annat vis.. Får se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0