Sista dagen tillsammans..

Imorse vaknade jag av att det plinga på dörren kl 9, helt yrvaken gick jag ner, drog på mig morgonrocken och där står det två sotare.. De va rätt söta.. Så de kom in och gjorde det de skulle sen gick de igen..

Idag är sista dagen som jag och Lexie har tillsammans, det känns otroligt läskigt.. Imorgon, när jag ska vara med hos veterinären. Men det ska nog gå lugnt och fint till.

Jag och lexie har varit ute i 1½ timme, vi gick i skogen och vid mälaren.. Hon fick vara lös hela tiden, vi såg ingen hare den här gången men två kanadagäss :P Jag vet att det är förbjudet enligt lag att störa djuren nu när det är vår och allt... Men hon gjorde inget mot kanadagässen, hon sprang efter de och skällde på de sen kom hon tillbaka till mig.

Ikväll ska vi äta god mat, jag ska ha stekt älgkött, klyft potatis och vin.. Lexie ska få rå älgkött, 2-3 skivor ;) Hon är tjock nu min lilla gris, men det skiter jag i.. Jag tänker inte banta henne nu! Nu ska vi njuta av livet... Det är bara jag och Lexie som är hemma nu. Meja är hos min klasskompis..


Vi sörjer våra hundar på olika sätt, jag kände att jag ville göra Lexies film redan nu och då gjorde jag den. Jag älskar låten, alla som känner oss vet hur väl den här texten stämmer in på det som varit för oss.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Blir helt tårögd.. :(

2010-04-19 @ 15:50:31
Postat av: Sussi

Hej Sandra.. Jag tänker på dig och förstår att du har det jobbigt.. Det var en jättefin film du gjort... Ger er en stor kram ... Sussi ( i klassen)

2010-04-19 @ 18:18:01
Postat av: Ida

Jag älskar dig och hoppas att det går bra! Jätte fin vedio, ge en Lexie en kram från mig! Kram ♥

2010-04-19 @ 21:46:04
URL: http://brusida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0