Nu är det dags för update!!

Nu var det läänge sen jag uppdaterade, men jag har haft fullt upp med en massa annat som jag har prioriterat!!

Just nu är jag hemma i Venjan igen, det är skönt... Hade jag aldrig trott för några månader sen att det kunde vara såhär skönt att komma hem, men det är det. ^^ Jag är så tacksam för min underbara familj som jag har och för den plats som jag vuxit upp på. :o)

Pappa har kommit hem ikäll, han har varit i Stockholm och jobbat...

Planer för påsken, jag ska hinna träffa klikk, satkåna och emma... Jag ska jobba imorgon och lördag i sälen :D Det ska bli asskoj!! Jag ska stå uppe i skidbacken och sälja korv, hamburgare, kaffe och läsk med Tess. Sen ska jag hinna slappa, festa, äta ute i sälen på lammet och grisen, fika hos Mona, festa...

Dagarna kommer nog att rusa iväg... Jag ska åka hem till Västerås igen på tisdag nästa vecka..


Men nu ska jag lämna över datorn till Theres och gå och lägga mig! Det blir en tidig morgon imorgon :)


Puss och kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0