Segeliseg..

Är precis vad jag känt mig de senaste dagarna och därför inte orkat uppdatera!

Jag är så jäkla trött! Fysiskt sätt.. mentalt så är jag jättepigg och så, men min kropp orkar inte med. Det blir väl knappast bättre av att jag sover så lite som jag gör nu! Jag lägger mig kanske vid 23, men somnar inte föräns vid 2-3 och så ska jag gå upp kl 6-7 för att hinna med hundarna innan skolan. Så kommer jag hem, bajstrött.. tar ut hundarna en kortis! och så slänger jag mig på soffan.

Såhär ser jag ut efter en skoldag:




Det blir en ond cirkel, jag är så fysiskt trött så jag orkar inte med varken mig själv eller hundarna. Men ikväll ska jag gå ut med några klasskompisar och det ska bli kul! För det är något som jag insett, jag kan inte sätta de i det främsta rummet jämt. För mår inte jag bra så mår inte de bra... Så förutom att umgås med de så ska jag försöka göra andra roliga saker :o) Som ger mig energi... Umgås med människor t.ex. :o)



Anledningen till att jag inte kan sova så bra är för alla jävla tankar jag har! Fyy faan vad jag önskar att jag kunde stänga av det och sätta på de när jag orkar med att lyssna på de... Tänker och grubblar på ALLT! ALLT ALLT ALLT!! Mellan himmel och jord, det är också energikrävande... Jag får gå en kurs i mindfluness eller nått ^^

Lära mig att slappna aaav, njuuta av livet.. taaa det luuugnt och bara vara häär och nuu.. Det skulle nog uppskattas av mina älsklingar också tror jag. ;o)




Jag ska banne mig kolla runt på kurser i Mindfulness! :o) Ska hojta till om jag hittar något intressant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0