Skitkul träning!!!

Jag har kommit på en superbra idé på hur jag ska kunna få ut mer effekt av min pilatesträning.. Det känner verkligen i magen när jag har tränat, men inte i låren och rumpan..

Så nu använder jag mina lätta viktmanchetter på 0.5 kg på fotlederna när jag tränar... Så nu jävlar tar det där med!!! :D Jag har ett par till som väger 1.5 kg, men de har jag bara när jag går... Blir jag stark så kanske jag kan övergå till de en vacker dag? Det märks.. ;)

Såhär ser de ut:




Idag har jag varit till skolan och vi har haft redovisning inför halva våran klass, vi var fyra grupper... (30 pers) Det gick bra :) Jag är nöjd med min insats!! Vi hade alla valt varsin kulturgrupp som vi berättade om. Så idag vet jag mer om Romer, Samer och Jehovas Vittnen... Vår grupp hade Antroprosoferna.. :o)


Nu ska jag se klart på de desperata hemmafruarna och sen slappna av lite för att kunna somna lättare. Imorgon blir det hemmaplugg och så ska jag skissa lite på tatueringar ^^

Natti natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0