Superrolig helg!! :)

Jaa den här helgen har varit rolig!

Lina kom till mig i torsdags och Theres kom i fredags... Så vi har ätit god mat, druckit vin/cider och pratat en massa strunt!

Igår så var vi till min granne Maria och förfestade, men när vi skulle gå ut så stannade Theres kvar hemma. Hon ville inte följa med och hundarna stod och skällde i lägenheten, eller hundarna... Det var Lexie...


Jag och Lina va till en pub som heter Å.. Maria och hennes kompis va till Blue Moon (där vi är för små för att komma in)


Annars så har det varit lugnt och skönt, vi har gjort det vi känt för och haft riktigt trevligt. Nu blir Theres kvar här tills på tisdag, då ska vi åka hem till Venjan och jag ska vara där över påsk. Sen ska jag åka tillbaka till Västerås.


Nu kan jag lägga in lite bilder!!! Eftersom jag har fått min sladd nu till kameran ;o)





Snygg min va?? ;o)



Theres och Lina



Tess, hon va skitsnygg i håret!!! Jag som fixade det.. ;o)



Min Satkåna <3



Maria, granne och klasskompis.. Lexie ÄLSKAR henne!!


Ikväll ska jag och Theres se på film och dega, vi ska väl bjuda Ida på fika nu. Bara de kommer tillbaka... Tess och Ida skulle köra iväg Lina till tåget, jag fick inte följa med utan skulle vara hemma med hundarna..

Hoppas ni haft en fin helg!!
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0